معرفی بهترین پاوربانک ۲۰۲۱

Post Main

قبل از معرفی بهترین پاوربانک ۲۰۲۱ باید بدانید پاوربانک‌ها درواقع باطری های خاصی هستند که در یک مدار خاص با شارژ الکتریکی مشخص ، فشرده شده‌اند.  آن‌ها به شما اجازه می‌دهند که انرژی الکتریکی را ذخیره کنید و درزمان لازم ازانرژی موجودبرای شارژ موبایل یا تبلت استفاده نماید.

امروزه استفاده ازپاوربانک تقریبا به امری معمول تبدیل شده است وبه عنوان امری ضروری برای استفاده کنندگان موبایل وتبلت وپخش کننده‌های پرتال شناخته شده است. پاوربانکها برای تمام دستگاههایی که دارای پورت یو اس بی(USB) باشندقابل استفاده است،بطورمثال: اسپیکرهای پرتابل،سیستمهای GPS ، پلیرهای MP3 ،تلفن های هوشمندوتبلتها میتوانندبا پاوربانک‌ها شارژ شوند.بطورخلاصه هردستگاهی که به کمک پورت USB شارژ می‌کنید را میتوانید با پاوربانک شارژ نمایید.

فقط نکته مهم اینست که فراموش نکنید پاوربانک را نیز شارژ نمایید.

معرفی بهترین پاوربانک 2021

معرفی بهترین پاوربانک ۲۰۲۱

کاربرد پاور بانک چیست؟

اگر می‌خواهید به مسافرت‌های کوچک و یا حتی چند روزه هم بروید، پیشنهاد می‌کنم یک عدد پاوربانک با خود به همراه داشته باشید زیرا در زمانی که گوشی و یا تبلت شما شارژ باتری ندارد شما می‌توانید بدون نیاز به برق شهری گوشی همراه و یا تبلت خود را شارژ کنید.

با همراه داشتن یک عدد پاور بانک دیگر شما در هیچ شرایطی بدون شارژ به دردسر نمی افتید و می‌توانید کار‌های روزمره خودتان را بدون معطلی به انجام برسانید.

همچنین با استفاده از پاور بانک می‌توانید چراغ مطالعه‌هایی که با استفاده از پورت usbروشن می‌شوند را استفاده کنید.

 

معایب پاور بانک

از معایب پاور بانک می‌توان به وزن سنگین برخی مدل‌ها و قطر زیادی آن‌ا اشاره کرد. همچنین نمونه طقلبی از پاور بانک‌ها موجود در بازار باعث شده برخی مصرفکننده‌ها بعد از خرید دچار ضرر و پشیمانی از خرید شوند. بهتر است پاور بانک را فقط از فروشگاه‌های مجاز خرید کرده تا هم طول عمر بالایی داشته باشد و هم به باتری گوشی شما آسیبی وارد نکند.

 

پورت‌های پاور بانک

در پاور بانک‌ها حداقل یک پورت usb و یک پورت میکرو B دارد. در برخی مدل‌ها چندین پورت برای کارایی بیشتر قرار داده شده است.

چگونه یک پاور بانک مناسب با نیازمان انتخاب کنیم؟

در زمان انتخاب و خرید پاور بانک باید ابتدا بر اساس نیاز ما و نوع دستگاهی که نیاز به شارژ دارد محصول خود را انتخاب کنیم. به انوان مثال اگر شما از گوشی خود بسیار زیاد استفاده می‌کنید و گوشی شما باتری قوی دارد باید از یک پاور بانک قوی متناسب با گوشی خود استفاده کنید.

 

ظرفیت پاور بانک چیست ؟

پاور بانک‌ها با ظرفیتی که با mah(میلی آمپر ساعت) مشخص می‌شود، سنجیده و مورد استفاده و خرید مشتری قرار می‌گیرند. به طور مثال شما یک گوشی با باتری ۳۰۰۰ آمپر دارید، پس باید پاور بانکی با ظرفیت مساوی و یا بیشتر(یا حتی چند برابر) تهیه کنید. پاور بانکی که ۳۰۰۰mah  ظرفیت دارد می‌تواند آن را یک بار و به طور کامل شارژ نماید. پاور بانکی که ۱۰۰۰۰mah  ظرفیت دارد می‌تواند آن را سه بار به طور کامل شارژ کند.

و به همین نسبت می‌توانید به خرید پاور بانک مناسب برای رفع نیاز خود اقدام نمایید. اگر میزان ظرفیت باتری گوشی و یا تبلت خود را نمی‌دانید می‌توانید میزان ظرفیت آن را از روی کارتن گوشی و یا با جستوجو در ایترنت متوجه شوید. در شرایط محیطی گوناگون(بیرون از شهر و محل کار مثل طبیعت و در معرض گرد و خاک) هم می‌توانید پاور بانک‌های مناسب استفاده در این محیط‌ها را خریداری کنید.

 

معرفی بهترین پاوربانک 2021

 

پاور بانک‌های فست شارژ و سوپر فست شارژ :

مزیت قابل ذکری که در این نوع از پاوربانک‌ها وجود دارد، کاهش چشمگیر زمان شارژ و دشارژ میباشد به این علت که در این فناوری باتری ابزار هوشمند ( گوشی، تبلت، پاوربانک، …) حداکثر جریان ممکن را دریافت می‌نماید. البته اگر شما اقدام به خرید پاوربانک با قابلیت فست شارژ کرده‌اید باید حتما در نظر داشته باشید که گوشی همراه و یا تبلت شما نیز باید قابلیت فست شارژ را داشته باشد تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه مورد نظر خود را شارژ کنید.

این نکته به طرز چشمگیری کارایی پاوربانک را افزایش خواهد داد و چندین ساعت انتظار برای شارژ شدن کامل پاوربانک(به طور خاص پاوربانک‌های با ظرفیت بالا) را به کمترین حد ممکن می‌رساند. به طور معمول بر روی پاوربانک‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، یک پورت ورودی و خروجی با نام QC وجود دارد که عدد نسخه (۰/۳ ، ۰/۲ ، ۰/۱ ) به کار رفته از این تکنولوژی هم در کنار آن لحاظ شده است.

این نسل از پاوربانک‌ها به سوپر فست شارژ نیز معروف می‌باشند که در قبال نسل قبل از خود که پاوربانک‌های فست شارژ هستند و توانایی کار با جریان ورودی و خروجی ۲ الی ۲.۴ آمپر را دارند، از سرعت شارژ و دشارژ به مراتب بالاتری برخوردار هستند. به نحوی که می‌تواند یک پاور بانک با ظرفیت ۲۰۰۰۰ تا ۲۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت را که از قابلیت شارژ سریع نسخه ۳ بهره می‌برد، در عرض کمتر از ۴.۵ الی ۶ ساعت شارژ نماید، در صورتی که پاوربانک با تکنولوژی فست شارژ برای همین اقدام حداقل به بیش از ۱۲ ساعت، زمان نیاز دارد.

 

معرفی بهترین پاوربانک ۲۰۲۱

پاور بانک شارژ سریع ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ORICO K10000

نام محصول ORICO K10000
ظرفیت باتری ۱۰۰۰۰mAh
نوع باتری Lithium Polymer
رابط ها USB-A*2, Type-C*1, Micro B*1
پشتیبانی از خروجی های QC3.0/QC2.0/FCP/BC1.2/MTK/PE2.0/PE1.1/AFC/Type-C Port 5V3A
رابط ورودی Micro B & Type-C 5V3A/9V2A/12V1.5A
قدرت خروجی ۱۸W Max
سایز محصول ۱۳۸x66x16mm
وزن ۲۱۱g
گارانتی ۱۲ ماهه چهار فصل اوریکو ایران
 
 
 

پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری «اوریکو» (Orico) مدل «K10000» باتری‌ از نوع باتری‌های لیتیوم-پلیمری دارد. این شارژر همراه دو درگاه USB با قابلیت شارژ هر دو دستگاه به صورت همزمان را دارد که ولتاژ خروجی آن ۵ ولت است و با اکثر گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و دیگر دستگاه‌های ازاین‌دست سازگار است. همچنین این پاوربانک یک پورت USB Type-C و یک پورت microUSB هم دارد. پاوربانک اوریکو K10000 می‌تواند تا ۵ بار گوشی آیفون ۶S یا ۵ بار هوآوی P7 را شارژ کند؛ همچنین آیپد مینی را نیز ۲ بار شارژ می‌کند.

شارژ K10000 از طریق درگاه microUSB صورت می‌گیرد که درلبه‌ی بالایی این پاوربانک تعبیه شده و ولتاژ و شدت جریان ورودی آن ۵ ولت است. شارژر همراه اوریکو K10000 قابلیت شارژ امن و سریع دارد و تراشه‌ای در آن قرارداده شده تا شدت جریان مورد نیاز هر دستگاه را تشخیص دهد که باتری دستگاه آسیب نبیند و نگرانی کاربران از این بابت را برطرف کند. برروی این شارژر همراه تعدادی چراغ رنگی قرار داده شده تا میزان شارژ را به درصد نمایش دهد و شارژ آن به موقع انجام شود. جنس بدنه‌ی این مدل از پاوربانک های اوریکو از پلاستیک ABS است که بسیار مقاوم است و وزن ۲۱۱ گرم و ابعاد ۱۶×۶۶×۱۳۸ میلی‌متر، اوریکو K10000 را به یک پاوربانک باریک و زیبا تبدیل کرده است.

 

موارد مرتبط در مقاله معرفی بهترین پاوربانک ۲۰۲۱:

شرکت اوریکو در هر هفته محصولات جدیدی را طراحی می کند و بعد از بررسی های صورت گرفته در بخش های مختلف کارخانه ( انجام دادن آزمایش های مور نیاز بر روی محصولات ) محصول جدید را با استاندارد های بین المللی کسب شده CE , FCC , RoHs و با کیفیتی بالا جهت عرضه در بازار های جهانی به واحد فروش ارسال می نماید .

نماینده ی انحصاری محصولات شرکت اوریکو با گارانتی چهارفصل در ایران عرضه می کنند.

 

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *