نمایشگاه بین المللی الکامپ ۲۰۱۸

Post Main

نمایشگاه بین المللی الکامپ ۲۰۱۸ بزرگترین اتفاق صنعت آی تی و تکنولوژی در طول سال است. نمایشگاهی که در آن تمامی شرکت های صاحب نام صنعت IT حضور دارند. همچنین در آنجا آخرین و بروزترین محصولات خود را به نمایش در می‌آورند.

شرکت ” آبا ارتباطات ساوالان ” که در سال ۱۳۸۷ به صورت مسئولیت محدود تاسیس گردیده است. این شرکت نماینده انحصاری محصولات اوریکو در ایران است. با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و پویا، هم اکنون در زمره شرکتهای برتر لوازم جانبی کشور شناخته می شود.

ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که بصورت پویا و نظام‌مند، در توسعه و تعالی کالای با کیفیت و گارانتی معتبر چهار فصل ایفای نقش نماید. مدیران این مجموعه با اتکا به دانش و تجربه پشتیبانی قوی در این زمینه گام بردارند.

آبا ارتباطات ساوالان با ۵ سال سابقه در ارائه خدمات این شرکت در بین بخش لوازم جانبی در بازار کامپیوتر و موبایل موقعیت خوبی برای خود به وجود آورده است. قطعا بارز ترین ویژگی این محصولات را کیفیت منحصر به فرد آن می‌توان دانست. از جمله محصولات پرطرفدار این شرکت می‌توان به انواع پاوربانک، قاب هارد، ماوس و کیبورد، داک هارد، دانگل بلوتوث ۵ و … اشاره کرد.

در نمایشگاه بین المللی الکامپ، شرکت آبا ارتباطات ساوالان به عنوان نماینده محصولات ORICO نیز شرکت داشت.

 

اوریکو با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ سالن ۳۸ غرفه ۴۰۳ محصولات خود را در معرض نمایش عموم قرار داده است.

 

نمونه‌ای از محصولات منتخب اوریکو در نمایشگاه بین المللی الکامپ ۲۰۱۸

 

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

۱ دیدگاه
avatar
سجاد ۲۹ آذر ۱۳۹۹

خراب شدن باکس ssd 2769u3و پاره شدن کابل خواستم بفرستم برام تعمیر کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *