چگونه پاوربانک بخریم ؟

Post Main

چگونه پاوربانک بخریم ؟ پاور بانک را ازهر جهت نگاهی کنید، حداقل یک مزیت برای شما دارد. دستگاهی که مهم‌ترین و البته تنها کاربرد آن تأمین برق و شارژ کردن در مواقعی است که شما به هیچ پریز برقی دسترسی ندارید. حتماً برای شما هم بارها پیش‌آمده است که در خیابان یا مسافرت بوده‌اید و وقتی‌که گوشی موبایل خود را از جیبتان خارج کرده‌اید، با اخطار کمبود شارژ باتری و خاموش شدن آن مواجه شده‌اید.

هیچ‌چیزی بدتر از این نیست که در چنین موقعیت‌هایی با این پیام مواجه شوید و فاجعه‌آمیزتر اینکه به هیچ پریز برقی هم دسترسی ندارید. نه مغازه‌ای، نه رستورانی، نه مسجدی، نه فروشگاهی، نه ترمینال، هیچ و هیچ … این مسئله به‌راحتی می‌تواند روی اعصاب شما راه برود و روزتان را خراب کند.

البته خب امروزه دیگر با ورود دستگاه‌های مانند پاور بانک کمتر کسی به این مسئله برخورد می‌کند؛ ولی هنوز هم هستند افرادی که از پاور بانک استفاده نکرده و به آن اعتقادی ندارند و مهم‌ترین دلیلش این است که آن‌ها هنوز باقدرت پاور بانک و تأثیر آن در زندگی خودشان آشنا نشدند. درواقع هنوز به موقعیتی مواجه نشده‌اند که ببینند که این دستگاه عجیب چه قدرتی دارد و چگونه در یک‌لحظه حساس می‌تواند گره‌گشای کار آن‌ها شود.

پاور بانک در زندگی امروزی

امروزه پاور بانک بیش از آنکه یک وسیله برای شارژ دستگاه‌های هوشمند باشد، به یک ابزار لازم به‌ویژه در مسافرت‌ها تبدیل‌شده است، به‌طوری‌که در شماره ۴ یا ۵ فهرست لوازم ضروری سفر خانواده‌ها، نام این دستگاه به میان می‌آید.
شاید چند سال پیش، پاور بانک یک وسیله لوکس به‌حساب می‌آمد؛ اما باگذشت زمان و افزایش آگاهی افراد، به یک وسیله همراه و ضروری تبدیل شد و در کیف بسیاری از افراد به‌ویژه آن‌هایی که همیشه در سر جلسه یا سفر هستند، یک مدل از انواع پاور بانک را می‌توان پیدا کرد.

مزایای پاور بانک در زندگی

بیشتر افراد این دستگاه شارژ کننده را می‌شناسند؛ اما هیچ‌کدام از مزیت‌هایی اصلی و مهمی که این دستگاه در زندگی هر شخصی به وجود بیاورد، اطلاعات کاملی ندارند. برای همین است که ما هنوز با چالشِ داشتن این وسیله توسط بیشتر مردم همراه هستیم.

چگونه پاوربانک بخریم ؟

چگونه پاوربانک بخریم ؟

داشتن یک پاور بانک می‌تواند در زندگی شما باعث مزایای زیر شود:

۱. همیشه یک منبع برق در دسترس دارید

پاور بانک همانند یک منبع برق کوچک در نظر گرفت. منبعی که می‌تواند حداقل برای چند ساعت برق موردنیاز شمارا تأمین کند. فرض کنید که برق خانه یا اتاق شما رفته و شارژ لپ‌تاپ شما هم تمام‌شده است و برای ارسال یک ایمیل کاری و فوری حداقل به یک برق برای راه‌اندازی دستگاه خود نیاز دارید. در اینجا پاور بانک شبیه یک معجزه‌گر عمل می‌کند و به‌راحتی می‌تواند برق موردنیاز لپ‌تاپ را برای روشن کردن تأمین کند. برای همین موارد است که پاور بانک را تأمین‌کننده برق هم می‌نامند.

۲. نیازی به مراجعه به فروشگاه‌ها یا دیگر مکان برای اجازه استفاده از برق آن‌ها نیست

خیلی سخت است که بخواهید وارد یک فروشگاه یا موسسه‌ای یا هر جای دیگری شوید و از آن‌ها درخواست یک پریز برق برای شارژ گوشی کنید. بسیاری از فروشگاه‌ها قبول نمی‌کنند یا اگر هم قبول کنند، فقط به شما اجازه استفاده به مدت یک ساعت را می‌دهند. اگر می‌خواهید به مکان‌های عمومی مانند ایستگاه راه‌آهن به‌منظور استفاده از سیستم شارژ بروید، باید چهارچشمی مراقب گوشی موبایل باشید و تمام مدت را در همان مکان وقت صرف کنید؛ اما با یک پاور بانک دیگر نیازی به این مسائل نیست و خیلی راحت و بدون اتلاف وقت می‌توانید دستگاه‌های خود را شارژ کنید.

۳. در همه‌جا قابل‌استفاده است

چگونه پاوربانک بخریم ؟

چگونه پاوربانک بخریم ؟

کوه، جنگل، بیابان، جاده، دره، رودخانه، خانه دوستان، سینما و هرجایی که فکرش را بکنید یا حتی به ذهنتان هم نرسیده باشد، می‌توانید از این دستگاه پاور بانک استفاده کنید. حتی حمل آن‌هم آسان است و به‌راحتی در یک کیف‌دستی هم جای می‌گیرد و باعث اذیت شما هم نمی‌شود. خوبی این دستگاه شارژ این است که هیچ نیازی به آنتن یا چیز دیگری جز یک کابل ساده برای اتصال نیاز ندارد.

۴. هر دستگاهی را شارژ می‌کند

بیشترین استفاده پاور بانک برای شارژ گوشی‌های هوشمند است؛ اما می‌توان از آن برای شارژ لپ‌تاپ، تبلت، دوربین‌های عکاسی، اسپیکرهای همراه، باتری، روشنایی چراغ‌ها و غیره هم استفاده کرد. البته ممکن است که یک دوره زمانی کامل پاور بانک نتواند بعضی دستگاه‌ها به‌ویژه لپ‌تاپ را به‌طور کامل شارژ کند. درواقع پاور بانک یک دستگاه تأمین برق سیار است و قرار نیست که همانند برق شهری نیاز شمارا به‌طور کامل برطرف کند. به عبارتی کار راه بینداز است.

۵. هزینه کم در برابر خدمات دارد

البته هزینه خرید یک پاور بانک شاید در نگاه اول خیلی بالا به نظر بیاید؛ اما وقتی تعداد دفعات استفاده و مواقع ضرورت آن را بررسی می‌کنیم، متوجه خواهیم شد که نسبت به هزینه اولیه، باعث صرفه‌جویی زیادی در وقت، هزینه و کار راه‌انداز است. بسیاری از افراد برای شارژ وسایل خود، آن‌ها را به محافظ‌های برق وصل می‌کنند که هیچ‌گاه کلید چراغ آن را خاموش نمی‌کنند. همین مسئله حتی اگر هیچ دستگاهی به آن وصل نباشد، در افزایش هزینه برق خانه شما تأثیرگذار خواهد بود؛ اما چنین مسئله‌ای برای پاور بانک‌ها وجود ندارد و ازاین‌رو در تعداد استفاده زیاد، هزینه مصرفی را کاهش می‌دهد.

چه نوع پاور بانکی بخریم؟

پاور بانک‌های زیادی در بازار وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی‌های مخصوص به خودشان هستند و همین مسئله باعث سردرگمی بسیاری از افراد در هنگام خرید شده است؛ اما یکی از مدل‌هایی که در همه مکان‌ها کاربرد دارد و هیچ خریداری را از خریدش ناراضی نمی‌کند، مدل پاور بانک شارژ سریع ORICO T10000 است.

پاور بانکشرکت اریکو عرضه‌کننده انواع محصولات دیجیتالی مانند فلش، پاور بانک، هاب، ابزارهای شبکه و کابل است که به‌صورت اینترنتی این محصولات را عرضه می‌کند و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌کند. محصول پاور بانک شارژ سریع ORICO T10000 از نمونه مدل‌هایی است که توسط این شرکت عرضه می‌شود و خیالتان را برای شارژ سریع گوشیتان نیز راحت می کند.
جنس بدنه پلاستیکی ضد آتش، ظرفیت ده هزار میلی‌آمپر، ورودی میکرو یو اس بی، باتری پلیمری بعضی از ویژگی‌های این محصول است که توسط شرکت اریکو عرضه و به فروش می‌رسد . با این پاور بانک میتوانید ۲ الی ۴ بار گوشی خود را شارژ کنید .اطلاعات تکمیلی:

مجهز به ۱۰ پورت USB 3.0 با قابلیت انتقال داده ها و شارژ همزمان، مجهز به حالت Quick Charge با خروجی ۲.۴ آمپر در صورت اتصال تنها یک دستگاه به هاب، بدنه ضد لک و ضد خش، مجهز به انواع امکانات محافظتی مانند محافظت از اتصال کوتاه، و ولتاژ و جریان بیش از اندازه، مجهز به آداپتور پر قدرت ۳ آمپری با کیفیت، مجهز به کابل ۱ متری USB 3.0، سازگاری کامل با انواع سیستم عامل ها.

شرکت اوریکو در هر هفته محصولات جدیدی را طراحی می کند و بعد از بررسی های صورت گرفته در بخش های مختلف کارخانه ( انجام دادن آزمایش های مور نیاز بر روی محصولات ) محصول جدید را با استاندارد های بین المللی کسب شده CE , FCC , RoHs و با کیفیتی بالا جهت عرضه در بازار های جهانی به واحد فروش ارسال می نماید .

نماینده ی انحصاری محصولات شرکت اوریکو با گارانتی چهارفصل در ایران عرضه می کنند.

مقاله هایمرتبط با چگونه پاوربانک بخریم ؟ 

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *